Tuesday 3 January 2012

Biarkan Dia Pergi

sampai bila ku harus berharap dan menanti pd sesuatu yg aku sendiri dah pasti pengakhiran di sebalik semuanya.. dah terlalu lama aku menyakitkan diri ku sendiri dan tanpa ku sedar ia telah mnjadi satu luka yg terlalu sukar nak di sembuhkan lagi...
aku harus terima semua yang dah terjadi.. menerima realiti sebenar yang dia bukan tercipta buat ku... aku harus sedar semua itu dari mula dulu.. dan sekarang aku harus bebaskan semua melepaskan perasaan ini dari terus berharap kerna aku yakin cintanya bukan pada ku.. dah sampai masanya aku harus bangun membuang perasaan cinta yang ada padanya.. aku dah tak mampu nak menggengam cinta mu yg terlalu menyakitkan.. dia dah bahagia.. walau sukar tuk ku tempuhi seorang diri namun aku pasrah...aku harus mencari cinta semula.. Mencari Cinta Ilahi.. ku serahkan takdir cinta ku kepada-NYA.. aku yakin jodoh yang telah tertulis buat ku.. tiada sapa yang dapat melihat masa depan mengetahui apa yang akan berlaku kelak.. aku mencintai mu tapi hati mu tak pernah ada buat ku sejak dulu lagi.. pergi lah.. kita hanya mampu merancang tapi ALLAH yg tentukan..
Selamat Tinggal Cinta...


   

No comments:

Post a Comment